Potpuno novi Golf R u prekrasnoj plavoj boji

Stjepan

Stjepan

Golf R 2020

VW Golf R 2020 – Srce Autobahna

1. Izgled kojim se dičiš

VW Golf R 2020 nosi prepoznatljivu liniju Golfa, no izvedba R donosi agresivniji stav: prošireni blatobrani, sportski prednji branik s većim usisnicima zraka, diskretna spojler krilca na stražnjem kraju i četverocijevni ispušni sustav. Sve to u kombinaciji s opcijskim mat plavim R bojama ili klasičnom bijelom stvara dojam spremnosti za skok s parkirališta ravno na autocestu.


Interijer je, tipično za R izvedbu, ukrašen kontrastnim šavovima, plavim akcentima i aluminijskim pedalima. Sportska sjedala čvrsto drže tijelo u zavojima, dok je kokpit postavljen nisko, čime se dodatno pojačava osjećaj povezanosti s vozilom.


2. Snaga i pogon 4MOTION

Srce Golf R-a čini turbo benzinski 2.0 TSI motor iz Volkswagenove EA888 obitelji. U 2020. godini razvija 320 KS (235 kW) i 420 Nm okretnog momenta, predajući snagu na sva četiri kotača putem naprednog 4MOTION sustava s tzv. “R-Performance Torque Split”. Time se osigurava optimalna raspodjela vuče – do 50 % na prednju i do 100 % na stražnju osovinu, što dopušta i kontrolirane “drift” manevre na suhom asfaltu.


Upareni sa sedmerostupanjskim DSG mjenjačem, Golf R sprinta do stotke za 4,7 sekundi, a maksimalna brzina je tvornički ograničena na 250 km/h (ili 270 km/h uz R-Performance paket). Stavite li DSG u “Race” način rada, dobivate munjevito prebacivanje brzina i trenutno puštanje kvačila u najizazovnijim situacijama.

s-50zhRQ3nO3l-1920x1275-1.jpg

Plavi GOLF R

3. Vozačko iskustvo

Dinamička upravljivost

Od prvog zavoja osjetit ćete preciznost i komfor pod upravljačem: elektronički servo osigurava izravan osjet na cesti, dok prilagodljivo sportsko podvozje (DCC) omogućava podešavanje krutosti amortizera u tri razine (Comfort, Normal, Sport). U Sport+ modu, pedalima se pojačava odziv, ispušna cijev bruje karakterističnim “pucketanjem”, a elektronika dopušta agresivnije proklizavanje prilikom izlaska iz zavoja.


Svakodnevna upotrebljivost

Unatoč purističkom karakteru, Golf R 2020 ostaje – na svoj način – vrlo praktičan. Pristup stražnjem prtljažniku nije ugrožen, a stražnja sjedala imaju dovoljno mjesta za dvoje odraslih. Potrošnja u normalnoj vožnji kreće se oko 8–9 l/100 km, dok agresivnija vožnja na stazi može “popiti” i preko 12 l/100 km.


4. Tehnološki aduti

  • Digital Cockpit Pro (10,25″) s R-specifičnim prikazima performansi
  • Discover Pro infotainment (8″ ili 9,2″) sa strojnim učenjem za prilagodbu omiljenim postavkama
  • Lane Assist, Adaptive Cruise Control, Traffic Jam Assist i Front Assist za sigurnu vožnju u gužvi
  • Massaging i ventilirana sportska sjedala u paketu opreme R-Performance


5. Za i protiv prednosti Mane

  • Iznimna usklađenost performansi i udobnosti Visoka potrošnja pri sportskom režimu
  • Precizan 4MOTION pogon i DSG mjenjač Cijena i troškovi održavanja
  • Vrhunska tehnologija i sigurnosni sustavi Prtljažnik prosječne zapremine
  • Svestranost za svakodnevicu i stazu Tvrđe sportsko podvozje u Sport modu

Zaključak

VW Golf R 2020 po meni je balans dosad rijetko viđen u svijetu “hot hatch” modela: pruža adrenalinsku vožnju, a pritom se ne pretvara u neudoban trkaći automobil. Ako tražite auto koji se brine o obitelji i pritom vas iznova oduševljava na zavojitim cestama, Golf R 2020 zaslužuje svaku kunu. I nije važno vozite li ga po autocesti Njemačke ili po makadamu Dalmacije – on je i dalje Volkswagenov šah-mat svakom entuzijastu.


Autor bloga: zaljubljenik u “turbo” i zavojite ceste, uvijek u potrazi za savršenim vozačkim balansom.

Podjeli blog:

Prodaj ili kupi vozilo brzo i sigurno!

Pregledaj stotine vozila, objavi oglas jednostavno i besplatno te pronađi idealnog kupca na našem Autobazaru.